ព័ត៌មានថ្មីៗ

សកម្មភាពការងារសង្គ្រោះភ្ញៀវ និងរើសបានរបស់ភ្ញៀវរបស់ នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា

បានផ្សាយនៅ ថ្ងៃទី 18 ខែ កក្កដា ឆ្នាំ2016 10:36 AM ដោយ ៖ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា

ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍មានតួនាទីសំខាន់ណាស់ក្នុងការណែនាំទិសដៅទស្សនា មើល សកម្មភាពនានារបស់ទេសចរ ពន្យល់ណែនាំ ក៏ដូចជាជួយដោះស្រាយបញ្ហាផ្សេងៗដែលនឹង កើតឡើងជាយថាហេតុចំពោះអ្នកទស្សនាទាំងអស់ ក្នុងតំបន់អង្គរឱ្យពួកគេកក់ក្តៅ។

ក្នុងនោះ អ្វីដែលភ្នាក់ងារទេសចរណ៍តែងតែយកចិត្តទុកដាក់ជាប្រចាំ គឺការជួយ សង្គ្រោះភ្ញៀវទេសចរពេលមានគ្រោះថ្នាក់ និងការរើសបានរបស់ភ្ញៀវ។ បើយោងតាមរបាយ ការណ៍សកម្មភាពការងាររយៈពេល០៦ខែនៃឆ្នាំ២០១៦ របស់នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍ អង្គរនៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានបង្ហាញថា ក្រុមការងារបានជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវលើបញ្ហាដូចជា៖ ដួល គ្រិច ថ្លោះដៃជើង ខ្យល់គរ ងងឹតមុខ ប៉ះក្បាលនឹងហោជាង ឬរោងទង ដួលសន្លប់ ដោយ សារអាកាសធាតុក្តៅ និងសត្វស្វាខាំ។ តែបញ្ហាទាំងនេះមិនមានច្រើនទេនៅតំបន់អង្គរ ដែល ពេលខ្លះកើតឡើងដោយសារភ្ញៀវមានការធ្វេសប្រហែស មិនគោរពតាមការណែនាំ ឬស្លាក សញ្ញាហាមឃាត់ជាដើម។

ប៉ុន្តែទោះជាយ៉ាងណា ក៏ក្រុមការងារអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាបានជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវទាន់ពេលវេលាផងដែរ ដោយសហការជាមួយនគរបាលទេសចរណ៍និងនគរបាលបេតិកភណ្ឌ ជួយភ្ញៀវ ក្នុងករណីស្រាល តែបើក្នុងករណីរបួសធ្ងន់គឺបញ្ជូនទៅមន្ទីរពេទ្យ ដោយមានការឯកភាពពីភ្ញៀវ។ ទងនឹងការដោះស្រាយបញ្ហាខាងលើឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព នាពេលកន្លងមកថ្មីៗនេះ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏បានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលប្រធានភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ចំនួន២០រូបផងដែរអំពីការសង្រ្គោះបឋមដែលបង្រៀនដោយអ្នកជំនាញអាមេរិក ដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកមានសមត្ថភាពច្បាស់លាស់ អាចសង្គ្រោះភ្ញៀវប្រកបដោយជំនាញ។

បើតាមការបញ្ជាក់ពីឯកឧត្តម សុខ សង្វារ អគ្គនាយករងអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាថា នៅថ្ងៃអនាគតក្រុមការងារតាមប្រាសាទទាំងអស់ នឹងមានកាបូបសម្រាប់ដាក់ថ្នាំមួយចំនួននិងបង់រុំ របួសតាមខ្លួន ដើម្បីជួយដោះស្រាយបញ្ហាជូនភ្ញៀវបានភ្លាមៗនៅនឹងកន្លែង ព្រោះនៅថ្ងៃក្រោយតំបន់អង្គរកាន់តែល្បី កំណើនទេសចរណ៍នឹងកាន់តែកើនឡើង អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏ត្រូវតែយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះភ្ញៀវកាន់តែខ្លាំងផងដែរ ដើម្បីបង្កើនភាពកក់ក្តៅនិងទំនុកចិត្តខ្ពស់ដល់ពួកគេ។ ឯកឧត្តមបន្តទៀតថា ពេលថ្មីៗមកនេះ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏បានបន្ថែមក្រុមការងារនៅតាមបណ្តាប្រាសាទជាច្រើននាក់ទៀត ដើម្បីរាយការណ៍និងជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវ យកចិត្តទុកដាក់ចំពោះភ្ញៀវបានកាន់តែទូលំទូលាយជាងមុន។

ចំណែកការរើសបានរបស់របរភ្ញៀវដែលភ្លេចនៅតាមបណ្តាប្រាសាទវិញ ក៏អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ក៏មានកិច្ចសហការយ៉ាងរលូនជាមួយនគរបាលទេសចរណ៍និងនគរបាលបេតិកភណ្ឌ ជួយស្វះស្វែងរកនិងប្រគល់ជូនម្ចាស់វិញបានយ៉ាងច្រើនករណី ដូចជា៖ ទូរសព្ទដៃ កាបូបស្ពាយ កាបូបលុយ ម៉ាស៊ីនថត កាតអេធីអ៊ឹម សំបុត្រឆ្លងដែន ជើងទម្រម៉ាស៊ីនថត។ល។ ចំពោះរបស់ដែលរកមិនឃើញ ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ក៏បានណែនាំភ្ញៀវឱ្យដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅអង្គភាពនគរបាលទេសចរណ៍។ រីឯករណីរកឃើញសម្ភារៈហើយ តែគ្មានម្ចាស់មករក ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍បានធ្វើការប្រគល់ជូននគរបាលទេសចរណ៍ជាអ្នករក្សាទុក ដើម្បីរង់ចាំម្ចាស់ទាក់ទងមកទទួល។ ទង្វើទាំងនេះក៏ទទួលបាននូវការអរគុណ និងការកោតសរសើរយ៉ាងច្រើនពីសំណាក់អ្នកទេសចរជាតិនិងអន្តរជាតិមិនដាច់ពីមាត់ ព្រមទាំងការបង្ហាញពីការស្រឡាញ់ និងទំនុកចិត្តរបស់ពួកគេមកលើភ្នាក់ងារអាជ្ញាធរជាតិអប្សរានិងសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធក្នុងតំបន់អង្គរទៀតផង។

ជាការពិតណាស់ ក្នុងនាមជាអ្នកមើលថែ គ្រប់គ្រង និងរៀបចំតំបន់អង្គរ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាតែងតែយកចិត្តទុកដាក់ជានិច្ចលើគ្រប់បញ្ហាដែលកើតឡើងនៅក្នុងតំបន់អង្គរ ពិសេសគឺសន្តិសុខ សុវត្ថិភាព សណ្តាប់ធ្នាប់ បរិស្ថាន និងភាពងាយស្រួលដល់ទេសចរ សំដៅធ្វើយ៉ាងណាគឺឱ្យទេសចរមកទស្សនាកម្ពុជាម្តងហើយ ចង់មកទស្សនាម្តងទៀត។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ភាពសុចរិត ស្នាមញញឹម ការជួយឈឺឆ្អាលនឹងសុខទុក្ខរបស់ភ្ញៀវ ការយកចិត្តទុកដាក់នឹងសេវាកម្មចំពោះភ្ញៀវបានល្អ គឺជាផ្នែកមួយជួយលើកតម្លៃនិងកិត្តិយសនៃប្រទេសជាតិ ពិសេសគឺអាចទាក់ទាញទេសចរឱ្យមកទស្សនាប្រទេសរបស់យើងបានកាន់តែច្រើនផងដែរ៕
































 
កម្មវិធី "អង្គរ និងលើសពីនេះ..." គឺជាកិច្ចសហការថ្មីមួយរវាងអាជ្ញាធរជាតិអប្សរានិងសារព័ត៌មានអេឡិចត្រូនិចថ្មីៗក្នុងការរៀបចំឯកសារទាំងភាសាជាតិនិងបរទេសដើម្បីផ្សព្វផ្សាយមិនត្រឹមតែអំពីកិច្ចអភិរក្ស អភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយចីរភាពប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែរួមមានអាថ៌កំបាំងជាច្រើនដែលមានតម្លៃជាបេតិកភណ្ឌអរូបីនៅក្នុងរមណីយដ្ឋានអង្គរដែរ។ ឯកសារទាំងនេះមានចរិតជាប្រវត្តិសាស្ត្រផង និងមានចរិតបច្ចុប្បន្នភាពផងដែលធ្វើឲ្យអ្នកទស្សនាអាចស្វែងយល់មួយផ្នែកអំពីខ្លឹមសារនៃប្រវត្តិសាស្ត្រពាក់ព័ន្ធ និងប្រៀបធៀបទៅនឹងទិដ្ឋភាពជាក់ស្តែងនាពេលបច្ចុប្បន្ន។
នៅថ្ងៃទី២០ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ ក្រុមការងារសហគមន៍នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាចំនួន២គោលដៅ ដោយមានការចូលរួមពីអាជ្ញាធរមូលដ្ឋានចុះពិនិត្យ និងដោះស្រាយសំណើសុំជួសជុលផ្ទះរបស់ប្រជាពលរដ្ឋក្នុងឧទ្យានអង្គរ។
ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃកន្លងមកនេះ ភ្លៀងយ៉ាងច្រើនបានធ្លាក់ចុះជាបន្តបន្ទាប់បណ្តាលឱ្យស្ថានភាពទឹកមានការកើនឡើងនៅភាគខាងជើងនៃរមណីយដ្ឋានអង្គរចាប់ពីម៉ោង៤ព្រឹក ថ្ងៃទី១៩ ខែតុលា ឆ្នាំ២០២០ និងបន្តធ្លាក់ចុះមកផ្នែកកណ្តាលនៃរមណីយដ្ឋានអង្គរ។
រយៈពេលពីរសប្តាហ៍នៃខែតុលា ឆ្នាំ២០២០នេះ ក្រុមការងារជំនាញនៃនាយកដ្ឋានរៀបចំដែនដីនិងគ្រប់គ្រងលំនៅដ្ឋានក្នុងឧទ្យានអង្គរ បានចុះពិនិត្យលក្ខខណ្ឌនៃការរស់នៅ និងប្រើប្រាស់ទីតាំងស្នើសុំរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ បានចំនួន៨៥ករណី រួមមាន៖ ក្រុងសៀមរាប ២៥ករណី ស្រុកបន្ទាយស្រី ១២ករណី ស្រុកអង្គរធំ ៦ករណី ស្រុកប្រាសាទបាគង ២៤ករណី ស្រុកពួក៧ករណី ស្រុកសូទ្រនិគម ៣ករណី និងស្រុកស្វាយលើ ៨ករណី។
របៀបផ្តិតសិលាចារឹក
( ថ្ងៃទី 18 ខែ តុលា ឆ្នាំ2020 )
ការងារផ្តិតសិលាចារឹកមិនតម្រូវទាល់តែជាអ្នកបច្ចេកទេសបុរាណវិទ្យា អ្នកប្រវត្តិសាស្រ្ត ឬអក្សរសាស្រ្ត ទើបអាចផ្តិតបាននោះឡើយ។ វាអាស្រ័យលើអ្នកដែលមានចិត្តអំណត់ និងប្រុងប្រយ័ត្ន ត្បិតអីត្រូវចំណាយពេលយូរ និងដំណើរការក៏ច្រើនដំណាក់កាល មួយទៀតសោតក្រដាសផ្តិតស្តើងពេលត្រូវទឹកផុយងាយរហែកណាស់។
ដើមដំបូងមុន12345...355356បន្ទាប់ចុងក្រោយ

ប្រសាសន៍លោកជំទាវប្រធានអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា

ការព្យាករណ៍​អាកាសធាតុ

ក្រមប្រតិបត្តិអង្គរ / Angkor Code of Conduct (Width = 230)

វីដេអូក្រមប្រតិបត្តិអង្គរ

អ្នកទស្សនាគេហទំព័រ

កំពុងទស្សនា
:
3
ថ្ងៃនេះ
:
8250
ម្សិលមិញ
:
9079
សប្តាហ៍នេះ
:
08250
ខែនេះ
:
0161759
សរុប
:
012931191