NEWS

The English version of this website is still under construction. This section is only available in Khmer language at this stage. We apologise for any inconvenience

Published on 18 July 2016 10:36 AM Post By ៖ Apsara National Authority

ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍មានតួនាទីសំខាន់ណាស់ក្នុងការណែនាំទិសដៅទស្សនា មើល សកម្មភាពនានារបស់ទេសចរ ពន្យល់ណែនាំ ក៏ដូចជាជួយដោះស្រាយបញ្ហាផ្សេងៗដែលនឹង កើតឡើងជាយថាហេតុចំពោះអ្នកទស្សនាទាំងអស់ ក្នុងតំបន់អង្គរឱ្យពួកគេកក់ក្តៅ។

ក្នុងនោះ អ្វីដែលភ្នាក់ងារទេសចរណ៍តែងតែយកចិត្តទុកដាក់ជាប្រចាំ គឺការជួយ សង្គ្រោះភ្ញៀវទេសចរពេលមានគ្រោះថ្នាក់ និងការរើសបានរបស់ភ្ញៀវ។ បើយោងតាមរបាយ ការណ៍សកម្មភាពការងាររយៈពេល០៦ខែនៃឆ្នាំ២០១៦ របស់នាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍ អង្គរនៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានបង្ហាញថា ក្រុមការងារបានជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវលើបញ្ហាដូចជា៖ ដួល គ្រិច ថ្លោះដៃជើង ខ្យល់គរ ងងឹតមុខ ប៉ះក្បាលនឹងហោជាង ឬរោងទង ដួលសន្លប់ ដោយ សារអាកាសធាតុក្តៅ និងសត្វស្វាខាំ។ តែបញ្ហាទាំងនេះមិនមានច្រើនទេនៅតំបន់អង្គរ ដែល ពេលខ្លះកើតឡើងដោយសារភ្ញៀវមានការធ្វេសប្រហែស មិនគោរពតាមការណែនាំ ឬស្លាក សញ្ញាហាមឃាត់ជាដើម។

ប៉ុន្តែទោះជាយ៉ាងណា ក៏ក្រុមការងារអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាបានជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវទាន់ពេលវេលាផងដែរ ដោយសហការជាមួយនគរបាលទេសចរណ៍និងនគរបាលបេតិកភណ្ឌ ជួយភ្ញៀវ ក្នុងករណីស្រាល តែបើក្នុងករណីរបួសធ្ងន់គឺបញ្ជូនទៅមន្ទីរពេទ្យ ដោយមានការឯកភាពពីភ្ញៀវ។ ទងនឹងការដោះស្រាយបញ្ហាខាងលើឱ្យកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព នាពេលកន្លងមកថ្មីៗនេះ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏បានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលប្រធានភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ចំនួន២០រូបផងដែរអំពីការសង្រ្គោះបឋមដែលបង្រៀនដោយអ្នកជំនាញអាមេរិក ដើម្បីឱ្យបុគ្គលិកមានសមត្ថភាពច្បាស់លាស់ អាចសង្គ្រោះភ្ញៀវប្រកបដោយជំនាញ។

បើតាមការបញ្ជាក់ពីឯកឧត្តម សុខ សង្វារ អគ្គនាយករងអាជ្ញាធរជាតិអប្សរាថា នៅថ្ងៃអនាគតក្រុមការងារតាមប្រាសាទទាំងអស់ នឹងមានកាបូបសម្រាប់ដាក់ថ្នាំមួយចំនួននិងបង់រុំ របួសតាមខ្លួន ដើម្បីជួយដោះស្រាយបញ្ហាជូនភ្ញៀវបានភ្លាមៗនៅនឹងកន្លែង ព្រោះនៅថ្ងៃក្រោយតំបន់អង្គរកាន់តែល្បី កំណើនទេសចរណ៍នឹងកាន់តែកើនឡើង អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏ត្រូវតែយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះភ្ញៀវកាន់តែខ្លាំងផងដែរ ដើម្បីបង្កើនភាពកក់ក្តៅនិងទំនុកចិត្តខ្ពស់ដល់ពួកគេ។ ឯកឧត្តមបន្តទៀតថា ពេលថ្មីៗមកនេះ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាក៏បានបន្ថែមក្រុមការងារនៅតាមបណ្តាប្រាសាទជាច្រើននាក់ទៀត ដើម្បីរាយការណ៍និងជួយសង្គ្រោះភ្ញៀវ យកចិត្តទុកដាក់ចំពោះភ្ញៀវបានកាន់តែទូលំទូលាយជាងមុន។

ចំណែកការរើសបានរបស់របរភ្ញៀវដែលភ្លេចនៅតាមបណ្តាប្រាសាទវិញ ក៏អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា ក៏មានកិច្ចសហការយ៉ាងរលូនជាមួយនគរបាលទេសចរណ៍និងនគរបាលបេតិកភណ្ឌ ជួយស្វះស្វែងរកនិងប្រគល់ជូនម្ចាស់វិញបានយ៉ាងច្រើនករណី ដូចជា៖ ទូរសព្ទដៃ កាបូបស្ពាយ កាបូបលុយ ម៉ាស៊ីនថត កាតអេធីអ៊ឹម សំបុត្រឆ្លងដែន ជើងទម្រម៉ាស៊ីនថត។ល។ ចំពោះរបស់ដែលរកមិនឃើញ ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ក៏បានណែនាំភ្ញៀវឱ្យដាក់ពាក្យបណ្តឹងនៅអង្គភាពនគរបាលទេសចរណ៍។ រីឯករណីរកឃើញសម្ភារៈហើយ តែគ្មានម្ចាស់មករក ភ្នាក់ងារទេសចរណ៍បានធ្វើការប្រគល់ជូននគរបាលទេសចរណ៍ជាអ្នករក្សាទុក ដើម្បីរង់ចាំម្ចាស់ទាក់ទងមកទទួល។ ទង្វើទាំងនេះក៏ទទួលបាននូវការអរគុណ និងការកោតសរសើរយ៉ាងច្រើនពីសំណាក់អ្នកទេសចរជាតិនិងអន្តរជាតិមិនដាច់ពីមាត់ ព្រមទាំងការបង្ហាញពីការស្រឡាញ់ និងទំនុកចិត្តរបស់ពួកគេមកលើភ្នាក់ងារអាជ្ញាធរជាតិអប្សរានិងសមត្ថកិច្ចពាក់ព័ន្ធក្នុងតំបន់អង្គរទៀតផង។

ជាការពិតណាស់ ក្នុងនាមជាអ្នកមើលថែ គ្រប់គ្រង និងរៀបចំតំបន់អង្គរ អាជ្ញាធរជាតិអប្សរាតែងតែយកចិត្តទុកដាក់ជានិច្ចលើគ្រប់បញ្ហាដែលកើតឡើងនៅក្នុងតំបន់អង្គរ ពិសេសគឺសន្តិសុខ សុវត្ថិភាព សណ្តាប់ធ្នាប់ បរិស្ថាន និងភាពងាយស្រួលដល់ទេសចរ សំដៅធ្វើយ៉ាងណាគឺឱ្យទេសចរមកទស្សនាកម្ពុជាម្តងហើយ ចង់មកទស្សនាម្តងទៀត។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ភាពសុចរិត ស្នាមញញឹម ការជួយឈឺឆ្អាលនឹងសុខទុក្ខរបស់ភ្ញៀវ ការយកចិត្តទុកដាក់នឹងសេវាកម្មចំពោះភ្ញៀវបានល្អ គឺជាផ្នែកមួយជួយលើកតម្លៃនិងកិត្តិយសនៃប្រទេសជាតិ ពិសេសគឺអាចទាក់ទាញទេសចរឱ្យមកទស្សនាប្រទេសរបស់យើងបានកាន់តែច្រើនផងដែរ៕
































 
នៅរសៀលថ្ងៃទី១០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០ នេះ ឯកឧត្តម ហង់ ពៅ អគ្គនាយកអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានអនុញ្ញាតឱ្យលោកបណ្ឌិត ប្រ៊ីស វុំាងសង់ សាស្រ្ដាចារ្យរង និងជាប្រធានវិទ្យាស្ថានបារាំងចុងបូព៌ាប្រទេស ក្រុងសៀមរាប ចូលជួប និងបង្ហាញពីឯកសារស្រាវជ្រាវទាំងប៉ុន្មាន ចាប់ពីស្ថាប័ននេះចូលរួមកិច្ចការអភិរក្សក្នុងតំបន់រមណីយដ្ឋានអង្គរ ដើម្បីរក្សាទុកក្នុងមជ្ឈមណ្ឌលអន្តរជាតិស្រាវជ្រាវនិងតម្កល់ឯកសារអង្គរ របស់អាជ្ញាធរជាតិអប្សរា។
នៅព្រឹកថ្ងៃទី៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០ ក្រុមភ្នាក់ងារទេសចរណ៍ប្រចាំប្រាសាទអង្គរវត្ត ទទួលការបណ្ដុះបណ្ដាលស្ដីពីការគ្រប់គ្រងហានិភ័យប្រាសាទ។ វគ្គបណ្ដុះបណ្ដាលនេះរៀបចំឡើងដោយនាយកដ្ឋានអភិវឌ្ឍន៍ទេសចរណ៍អង្គរ ដោយមានកិច្ចសហការដោយនាយកដ្ឋានអភិរក្សប្រាសាទក្នុងឧទ្យានអង្គរ និងបុរាណវិទ្យាបង្ការ និងមជ្ឈមណ្ឌលបណ្ដុះបណ្ដាលអង្គរ នៃអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា។
នៅរសៀលថ្ងៃទី៨ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០នេះ ឯកឧត្តមអគ្គនាយកអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា បានអនុញ្ញាតឱ្យលោកជំទាវ Manika Jain ឯកអគ្គរដ្ឋទូតឥណ្ឌាប្រចាំកម្ពុជាចប់អាណត្តិ ជួបសម្ដែងការគួរសម និងជម្រាបលាថ្នាក់ដឹកនាំអាជ្ញាធរជាតិអប្សរា។ ក្នុងជំនួបនៅពេលនោះ លោកជំទាវឯកអគ្គរដ្ឋទូតបានរំឭកពីកិច្ចសហប្រតិបត្តិការដែលប្រទេសឥណ្ឌា បានជួយការងារជួសជុលនៅប្រាសាទអង្គរវត្ត និងកំពុងជួយផ្នែកអភិរក្សនិងជួសជុលនៅប្រាសាទតាព្រហ្ម។
នៅក្នុងសប្តាហ៍ទី១នៃខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០២០នេះ ក្រុមការងារជំនាញនៃនាយកដ្ឋានរៀបចំដែនដីនិងគ្រប់គ្រងលំនៅដ្ឋានក្នុងឧទ្យានអង្គរ បានចុះពិនិត្យលក្ខខណ្ឌនៃការរស់នៅ និងប្រើប្រាស់ទីតាំងស្នើសុំរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ បានចំនួន១៨ករណី រួមមាន៖ ក្រុងសៀមរាប ៣ករណី ស្រុកបន្ទាយស្រី២ករណី ស្រុកអង្គរធំ២ករណី ស្រុកប្រាសាទបាគង៧ករណី ស្រុកពួក៣ករណី ស្រុកសូទ្រនិគម១ករណី។
បន្ទាប់ពីទទួលបានកូនឈើដែលផ្តល់ដោយអាជ្ញាធរជាតិអប្សរានាពេលកន្លងមក ព្រះសង្ឃ រួមនិងសាធារណជនជិតឆ្ងាយ បានរៀបចំពិធីដាំនៅតាមទីតាំងផ្សេងៗ បំណងដើម្បីបរិស្ថាន បង្កើនគម្របព្រៃឈើឡើងវិញ និងជាពិសេសចូលរួមចំណែកអភិវឌ្ឍន៍ជាក់ស្តែងនៅមូលដ្ឋានរៀងៗខ្លួន ដែលសកម្មភាពដាំកូនឈើទាំងនោះមាននៅ៖

Speech of H. E. Ms. Phoeurng Sackona, President of APSARA National Authority

Weather Forecast

Angkor Code of Conduct

Angkor Code of Conduct's Video

Website Visitors

Now Online
:
5
Today
:
1086
Yesterday
:
6587
This Week
:
20254
This Month
:
0001086
Total
:
012770518